14 Şubat 2012 Salı

örgü saç bandı(m)

evet. aslında tatilimi tamamen örgü örerek geçirmeyi planlıyordum ama nerdeyse bi ay süren tatilde bir şapka örebildim bir de şimdi anlatacağım saç bandını. dün itibari ile de okula başladığıma göre yaza kadar bir şey örebileceğimi sanmıyorum. tabi depresyona girmezsem.



akşam vakti MUCK izlenmektedir. orda bir karakterin saç bandı hoşa gider ve şöyle göz kararı örülmeye başlanır.



ben 16 ilmek başladım. aslında daha geniş olabilirmiş. her neyse haroşa ördüm kafamın ölçüsüne gelene kadar.



son kez ölçüp yeterli olduğu kanaatine varınca (bu örgünün esnek olduğu da hesaba katılmalı)  iki ucunu birleştirip diktim.



işte böyle oldu.



sonra saçıma taktığımda tam tepeme gelen kısmı büzerek diktim. ve 8 ilmek genişliğinde minicik bir parça daha ördüm. bu minik parça o büzerek diktiğimiz yerin üzerine dikilecek.



ve işte dikildi. hem kışın kulaklarınızı korusun diye takabilirsiniz hem saç bandı olarak kullanabilirsiniz. ben çok sevdim.

bu arada, bu saç bandı orta derecede örgü bilen biri için müthiş kolay bir şey. çoğunuz son resme bakıp anlayabilir. biliyorum. :) ancak ben belki örgüye yeni başlayan biri yapmaya çalışır diye ayrıntılı anlattım.

hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de zırvala anasını satıyım!