29 Şubat 2012 Çarşamba

örgü çanta

karşınızda hanım dilendi bey beğendi çantam. kendisi küçük kare renkli motiflerin birleştirilmesiyle oluştu.


motifleri ben ördüm tek tek. ananem de benim istediğim gibi birleştirdi, sapını dikti, astarını dikti falan.


motifleri yakından görüyorsunuz. her motif iki renkten oluştu. ortadaki yuvarlaktan başlayıp kare bir şekilde genişlettim. sadece bir sırasını başka renkle yaptım.


her bir motif birbirine kenarları tığlanarak eklendi.


kulpunun üstüne renk renk küçük küçük çiçekler örüp diktim.


içine de eski bir fularımdan astar diktik. örgü delikli olduğu için astar yapmamız şart.


işte bu da böyle bir çantam. ben örgü çantaları hep beğenmişimdir. aslında bu motifler yuvarlak bir bir biçimde birbirine eklenip ağzı da büzülerek uzun askılı torba çanta da yapılabilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de zırvala anasını satıyım!