11 Şubat 2012 Cumartesi

bugün ne giyemedim?

sanırım anadolunun küçük bir şehrinde yaşadığımı söylemiştim :) benim dergilerde internette orda burda gördüğüm bi şeyi çıkıp almam gibi bi durum söz konusu olmadı hiç. haa ancak inanılmaz popüler olursa ve fiyatı da uygunsa buraya gelir. internetten alışveriş yaparken de her siteye güvenemiyosunuz malum. zaten ben söz konusu ayakkabıysa hayatta denemeden almam. o yüzden beğendiğim bi çok ayakkabıya ulaşamıyorum maalesef.
bundan sonra giyemediklerime burda değinicem.

ilk olarak CREPEER.
inanılmaz beğeniyorum. son zamanlarında moda çekimlerinde, dergilerin ya da blogların trend raporlarında sık sık görüyorum. kimileri kaba buluyor ama bence cool.

şunu skiny ve kısa bi kot pantolonun altında düşünsenize.


leopardan hiç haz etmesem de bunu bile beğendim.

beğendiğimiz her şeyi giymek dileğiyle... :)
hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de zırvala anasını satıyım!