23 Şubat 2012 Perşembe

ahh mazi!


eminim hepiniz hatırlarsınız eski nivea lip care'i. özellikle vişnelisi efsanedir. herkes onu artık bulamadığından yakınır. bir çok kızın kullanmaya başladığı ilk kozmetik üründür heralde. ben lisedeyken çok kullanırdım ama hiç bitiremezdim. bir şekilde ya kırılırdı bir daha olmazdı atmak zorunda kalırdım ya da yazın erirdi. zaten o sonuncusundan sonra bir daha bulamadım. nivea artık onu değil şu parlak versiyonlarını üretecekmiş. ya tamam hadi yenisini üretiyosun da eskisini niye kaldırıyosun piyasadan arkadaşım. neyse ben yeni versiyonlarını da kullanıyorum. en son narlısını aldım. tadı, kokusu çok güzel ve çok hafif kırmızımsı bir renk veriyor ama parlak maalesef. ne biliyim ben böyle günlük şeylerde ışıltıyı sevmiyorum. günlük kıyafetin üstüne pullu, parlak, allı güllü bir şey giymek gibi. fazla kaçıyor yani tek kusuru bu. bir de mat olsa ne kadar güzel olurdu. aslında kadınlar pırıltılı şeylere bu kadar rağbet göstermese böyle her şeyin ışıltılısını çıkarmazlar galiba. aslında başka markaları denemedim lip care konusunda. beğendiğiniz bir marka varsa haber edin :)


"hadi güzel ve mat olan ne varsa kaldırıp parlak, ışıltılı, yanarlı dönerlisini çıkaralım."
            -kozmetik dünyası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de zırvala anasını satıyım!