15 Eylül 2012 Cumartesi

kalp



hiç bir zaman çantası kalabalık biri olmadım. cüzdan, telefon ve selpaktan oluşur benim çantam genelde. ancak okula giderken defter, kitap, kalemler bilmem ne taşımak zorunda olduğumdan o minicik çantaları ancak yazın kullanabiliyorum. ben çocukken galiba ilkokula gittiğim dönemde makrome çanta örmek çok popülerdi. ben de ananeme ördürmüştüm bir tane. onca yıl saklamışım ve taşınırken ortaya çıktı. tam tatilde kullanmak için hafif bir çanta arayışındayken ben bunu kullanırım dedim. ancak fazla sade geldi ve   üstüne boncuktan küçük renkli bir kalp yapmaya karar erdim.


önce bir kalp kalıbı çıkardım.


çantanın üstüne iğneledim. etrafına boncuğu ipe dizip kalbin her köşeli yerinde sabitleyerek o kalıbı çantaya çıkarmış oldum.


sonrada içini yine ipe dizilmiş boncuklarla yatay çubuklar şeklinde doldurdum. mesela 5 cm'lik bir bocuk dizdim ipe sonra onu çantaya dikerek sabitleyip tekrar dizip tekrar bu işlemi yaparak doldurdum içini. hem sağlam olması hem de düzgün görünmesi için bu gerekliydi.


ve işte minik kalbi olan sevimli bir çanta oldu. nedense bir figüre, desene ihtiyaç duyduğumda aklıma gelen ilk şey kalp çizmek oluyor. galiba çok kolay olduğundan. klişe ama sevimli :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de zırvala anasını satıyım!