19 Eylül 2012 Çarşamba

çiçek sandığı

şöyle bir sorunum var. takılarım çekmece de karma karışık bir şekilde durduğu için onları unutuyorum ve öylece duruyorlar çoğu zaman. o yüzden onları göz önünde bir yere toplamaya karar verdim. aslında beğendiğim takı organizeri modelleri vardı ama kendi takı organizerimi kendim yaparım dedim.


bu ananemin evinde içinde çiçek olan bir sandıktı ve atıyordu kendisi eski diye. işte orda ışık yandı :) durun onu bana verin dedim.


sonra 2 kutu beyaz akrilik ahşap boyası ve bir fırça almam gerekti sadece. plastik tabak ve biraz da su kullanıyoruz boyayı açmak için.


ilk katın hiç bir etkisi olmadı. ben 4 kat boyadım. tabii suyla da açtığımız için ve sandık küçük olduğundan 1 kutu boya yetti.


4 kattan sonra bu şekilde bembeyaz oldu istediğim gibi. ben odama uygun olsun diye beyaza boyadım aslında başka renkler de güzel olabilir.


1 gün kuruduktan sonra üst kısmına bir sıra boyunca 2 - 3 cm aralıklarla ince çivilerden çaktım. bir kaç tane de alt kısmına çivi çaktıktan sonra tuvalet masamın üzeri için güzel bir takı sandığım oldu.  aslında üstüne bir kat vernik geçilse daha güzel olurdu. ben de bir ara vernikliycem.

işte böyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de zırvala anasını satıyım!