13 Eylül 2012 Perşembe

hani o saçlarına taç yaptığım çiçekler....

takip etmekten en çok hoşlandığım bloglar diy blogları. ben de kendi yapmaya bayılan bir insan olarak hepsini denemek istiyorum ve eğer etrafta gerekli malzeme mevcutsa beni kimse tutamaz. geçenlerde make my lemonade Frida'dan esinle böyle bir taç  yapmış.

gördüğümde anaanemde kalıyordum ve hemen kendisinin evinde çiçek avına çıktım. bütün yapma çiçeklerine bakıp gözüme kestirdiklerimi çıkardım. bu tarak tokadan vardı zaten. ve iğne iplik....



bunları uygun bir şekilde birbirine ve tarak tokaya dikerek birleştirdim.



tam bir yaz tacı oldu. böyle çok hafif bir elbise giyiyoruz. tercihen beyaz. ve bunu takıyoruz.

böyle basit diy projelerinin de ayrıca hastası olduğumu belirtmem lazım. hadi ben kaçtım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de zırvala anasını satıyım!