15 Mart 2012 Perşembe

işte söz konusu saç bandı

burada bahsettiğimden beri tam 13 gün oldu :) güya ertesi gün örüp anlatmayı düşünüyordum. artık kusura bakmayın. okula gidip gelince ben de bir şey örecek hal kalmıyor ama son 2 günde ne olursa olsun bitireceğim dedim. bitti işte.


önce 3 tane uzun parçayı düz örgüden ördüm. benim ipim ince olduğundan 15 ilmek genişliğinde yaptım. sonunda 3 parçayı beraber öreceğimiz için biraz kısalma olacağından kafama göre ölçtükten sonra 1 karış daha örüp uzunluğunu bu şekilde ayarladım.


sonra üçünü de tepeden şişe geçirdim.


ve örmeye başladım.


hepsini ördükten sonra iki ucunda da üç parçayı üstüste getirip diktim.


sonra da iki tarafını birleştirip diktim. işte son hali bu şekilde.

ben bu saç bandını bir arkadaşımda görüp çok beğenmiştim. ancak onunki daha gevşek örülmüştü. artık nasıl seviyorsanız öyle örersiniz.

hadi eyvallah....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de zırvala anasını satıyım!